Eskişehir...

Belirlenen günde ve saate Denizli’den hareket ettikten sonra yeni güne Eskişehir’de merhaba diyoruz. Güzel bir kahvaltının ardından sizler için hazırlamış olduğumuz programımıza başlıyoruz. İlk durağımız Yılmaz Büyükerşen Balmumu Heykeller Müzesi, Atlıhan, Lüle Taşı Atölyesi, Cam Sanatları Atölyesi, Odun Pazarı Evleri, Kurşunlu Külliyesini ziyaret ediyoruz. Sonrasında ülkemizde bir ilk olan yapay plajın ve alaca balıkların bulunduğu Kentpark’ı görüp, Eskişehir’in meşhur çiğ böreğini tadacağız. Öğle yemeğinden sonra programımıza Sazova Parkı ile devam ediyor; burada özellikle Korsan gemisi, Masal Şatosu ve Türk Dünyası Şaheserleri Parkınıilginizi çekecektir. Sazova parkından ayrılarak porsuk çayı üzerinde kısa bir Bot Turu yapıp, Eskişehir’de göreceğimiz son eser olan İlk Türk Otomobili Devrim Arabasını gördükten sonra akşam yemeğini alıp bu güzel programı sonlandırarak Denizli’ye dönüş yolculuğumuza başlıyoruz.

Tümü

Kuşpınar Mah. Lise 1. Cad. No:41/C Denizli (Askeri Tugay Karşısı - Emek Işıkları)